دفتر فروش خشک کن میوه صنعتی بزرگ

استفاده از میوه جات خشک مانند برگ زردآلو، هلو، قیسی، آلو خشک و… در خانواده های ایرانی مرسوم بوده است.از طرفی بسیاری از کارخانه جات تولید لواشک، آلوچه، خشکبار، کمپوت ها و… نیز مصرف بالایی از میوه های خشک را داشته و مواد اولیه خود را خارج از فصل به این روش تامین می شود استقبال مردم عادی انواع میوه های خشک به عنوان آجیل و خشکبار و مصرف روزافزون آن است. نام این محصول خشک کن میوه صنعتی بزرگ می باشد که در این جا در مورد آن صحبت میکنیم .

دفتر فروش خشک کن میوه صنعتی بزرگ

آشنایی با انواع خشک کن میوه صنعتی بزرگ

آشنایی با انواع خشک کن میوه صنعتی بزرگ

برای راه اندازی یک تولیدی میوه خشک نیاز به یک دستگاه خشک کن صنعتی بوده و همچنین برای مراحل آماده سازی که شامل شستشو ، پوست کندن ، هسته گیری ، اسلایس کردن می شود نیز می توان از تجهیزات دستی یا برقی استفاده کرد. پس از خشک کردن محصول نیز با استفاده از دستگاه های مختلف بسته بندی محصول را بسته بندی کرده و انبار می کنید.

خشک های مختلفی برای خشک کردن انواع میوه و بسته بندی طراحی و ساخته شده اند که عموما در تناژ ورودی، حجم و اندازه دستگاه ها با هم تفاوت دارند و شما با توجه به نیاز خود و شزایط کاری تان باید مناسب ترین را انتخاب کنید. امروزه به دلیل توسعه شهرنشینی و همچنین امکان استفاده از انواع میوه ها در فصول مختلف دوباره استفاده از میوه های خشک و سبزی جات رونق گرفته و فروش بالایی در این بخش از مواد غذایی را شاهدیم.

کارایی بالایی دستگاه میوه خشک کن سبب شده است که افراد زیادی برای خرید این محصول اقدام کنند.

بازار فروش رو به رشد داخلی و بازار فروش صادرات به سراسر جهان قسمت هایی از بازار هستند که می توان روی آنها حساب کرد. برای خشک کردن نیاز به ایجاد هوای گرم داریم تا رطوبت میوه را خارج کرده و آن را خشک کنیم در دستگاه های خشک کن میوه معمولا هوای گرم در یک کوره تولید شده و توسط فن های دمنده داخل سینی ها چرخش پیدا می کند و باعث خشک شدن میوه می گردد .

قیمت روز خشک کن میوه صنعتی بزرگ

قیمت روز خشک کن میوه صنعتی بزرگ

دستگاه های خشک کن صنعتی میوه و سبزی از جمله دستگاه های پرکاربرد و پرسود در حوزه کسب و کارهای صنعتی و نیمه صنعتی می باشد که با هزینه های مختلف می توان اقدام به خریداری آنها کرد.

بسیاری از مشتریان برای به دست آوردن لیست قیمت زیتون سیاه خشک از اینترنت استفاده می کنند تا مرجعی مناسب برای خرید و فروش های عمده ی این محصول پیدا کنند.

این سایت یکی از محصولاتش فروش خشک کن میوه می باشد قیمت خشک کن صنعتی بر اساس کیفیت و سایز آن متفاوت می باشد هر چه سایز این دستگاه بزرگتر باشد و در نتیجه قیمت آن نیز بیشتر است در این سایت تمام قیمت ها میوه خشک‌کن را دارد و می توانید در این سایت تهیه کنید

5

  1. سلام خسته نباشید خدمت ادمین که پاسخگوی ما در سایت هستند
    چند وقت پیش یکی از اشناهایمان از دستگاه میوه خشک کن شما بصورت عمده و در تعداد زیاد خریداری کرد بود و خیلی خوب بنظر میومدو ازش خاستم ک من هم از ان محصول استفاده کنم تا شاید مشتری شوم و همینطور هم شد والان تمایل دارم من هم از سایت شما دیدن و خریداری کنم.ممنون عالی بود خداقوت

  2. سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم که شما در چه شهری فعالیت می کنید و اینکه آیا امکان فروش حضوری هم دارید؟
    میشه در رابطه با شرایط اقساطی هم یه توضیحی بدین؟

  3. سلام میخواستم خرید از سایت شما داشته باشم اگر می شود آدرس شعبه و یا نمایندگی های خودتون را به همراه قیمت محصول در سایت بگذارید. تا راحت تر بتوانم ثبت سفارش کنم.

  4. سلام ممنون از سایت خوبتون در واقع رقابت در دنیای فعلی بر سر کیفیت و مزیت رقابتیه و قیمت در تجارت مدرن در رده های بسیار پایینی قرار گرفته ،آرزوی موفقیت دارم برای شما.

  5. من می خواستم از نوع شفاف بخرم نبود و حالا که از این نوع خریدم پشیمان نیستم چون یک میوه خشک کن آلمانی هم دیدم که طبقات آن به همین شکل بود, کم صدا است و هیتر ضعیفی هم برای خشک کردن دارد, با باد و هیتر خشک می کند , دفترچه راهنمای خوبی دارد و روش خشک کردن انواع میوه ها را نوشته, روش ساخت انواع لواشک را نوشته, قبلا سبزی را زیر آفتاب خشک می کردیم ول حالا در زمستان هم می توان خشک کرد, خلاصه خیلی کاربرد دارد, نباز به هیچ نوع تنظیماتی ندارد و دکمه را می زنید و شروع به کار می کند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما