قیمت روز دستگاه اسلایسر پیاز صنعتی

یکی از مراحل ابتدایی تهیه غذا، چیپس، سالاد، میوه خشک و غیره برش و خرد کردن مواد اولیه آن می باشد. زمانیکه مواد اولیه مورد نیاز آشپزی آماده باشد این کار به لذت بخش ترین کار تبدیل می شود. دستگاه اسلایسر یا دستگاه برشگر، به منظور تصفیه و آماده سازی اولیه مواد غذایی به‌کار رفته و برای بریدن و قطعه قطعه کردن انواع میوه، سبزی و گوشت در شکل‌های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که خرمالو در میدان تره بار با کیفیت بالا و قیمت ارزان به بازارهای سراسر کشور عرضه می شود.

انتخاب نوع اسلایسر بر اساس کاربرد آن صورت می‌گیرد که شامل دستگاه اسلایسر میوه، خانگی، سبزیجات و … می‌شود. این دستگاه در کارگاه‌های تولیدی صنایع غذایی، آشپزخانه‌ها و به عنوان تجهیزات فست فود و رستوران مورد استفاده قرار می‌گیرد. نحوه کار با این اسلایسر صنعتی بسیار ساده بوده و تمامی افراد با هر میزان دانش و تجربه می توانند آن را به کاربرده و از امکانات آن برای محل کار خود لذت ببرند. طراحی و ساخت این دستگاه در مدل ها و ابعاد مختلف باعث شده که به راحتی بتوان موادی را که نیاز به برش دارند را در اشکال مختلف نگینی، خلالی و ورقه ای در سایز و اندازه دلخواه انجام داد.

در ادامه به بررسی برخی ویژگی‌های دستگاه اسلایسر پیاز صنعتی می‌پردازیم.

قیمت روز دستگاه اسلایسر پیاز صنعتی

ویژگی های دستگاه اسلایسر پیاز صنعتی

ویژگی های دستگاه اسلایسر پیاز صنعتی دو ماده ی غذایی که در صنعت غذا و رستوران و فست فودها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، سیب زمینی و پیاز است. دستگاه اسلایسر پیاز به منظور خورد کردن و خلال کردن این مواد غذایی به کار می رود. بر اساس ظرفیت تولید، این دستگاه می تواند بین ۱۰۰ تا ۷۰۰ کیلوگرم پیاز را در یک ساعت خرد و خلالی کند. پیاز اسلایس شده و یا بسیاری محصولات آماده دیگر سرعت آشپزی را دو برابر کرده و همگی مناسب ایجاد یک کسب و کار با صرف هزینه کم می باشد.از ویژگی‌های مشترک انواع دستگاه‌های اسلایسر پیاز صنعتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرد کردن با سرعت بالا
  • تیغه های فولادی(کند نشو )
  • قابلیت اسلایسر یه صورت چیپسی – رشته ایی خلالی و نگینی

پخش انواع دستگاه اسلایسر پیاز صنعتی

پخش انواع دستگاه اسلایسر پیاز صنعتی برای خرید اسلایسر شما باید ابتدا سطح تولید و نیاز خود را در نظر بگیرید و بر اساس نیازتان به مراکز پخش دستگاه اسلایسر صنعتی مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. همچنین، پیش از خرید این محصول می‌بایست به ظرفیت اسلایسر، نوع و تعداد تیغه‌ها و قدرت موتور آنها، توجه کنید.

همچنین خرمالو درجه یک با بهترین کیفیت تولید می شود و متقاضیان متعددی برای تهیه آن اقدام می نمایند.

قیمت دستگاه اسلایسر پیاز بر اساس ویژگی‌های منحصربفرد هر محصول متفاوت است؛ بنابر جنس و تعداد تیغه‌ها، جنس بدنه، ظرفیت و برق مصرفی، شما می‌توانید دستگاه اسلایسر پیاز صنعتی را از 5,000,000 تا 850,000,000 ریال در مراکز مربوطه خریداری نمایید.

4

  1. سلام وقتتون بخیر برای انجام صادرات این محصول در مقیاس بالا اماده به همکاری هستید؟ شرایط پرداخت مبلغ کالا به شکل ریالی هست یا ارزی ؟ ضمانت ارسال کالا در سلامت کامل رو بر عهده می گیرید؟ ممنون میشم برای شروع همکاری برای صادرات به من پاسخ بدهید سپاس از سایت خوبتون

  2. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر در زمینه صادرات این محصول به شکل عمده و در تعداد بالا در حوزه اروپای مرکزی مایل به همکاری هستید؟ ممنون میشم در صورت تمایل به شروع روابط کاری به این سوال بنده پاسخ بدید خیلی ممنون از شما عزیزان و سایت معتبر و خوبتون

  3. سلام ممنون از سایت خوبتون، لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت محصولات و هزینه ارسال را نیز در سایت قرار دهید تا برای ثبت سفارش راحت تر اقدام کنیم.

  4. سلام وقت بخیر لطفا قیمت دستگاه و اینکه تیغه های دستگاه ایا کند میشه و هر چندماه نیاز به تیز شدن داره رو للطفا بفرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما