پخش مستقیم میوه خشک کیوی مرغوب فله

قیسی خشک درجه یک، یکی از خوراکی های خوشمزه و مفیدی برای افراد در هر سن و سالی به شمار می آید که امروزه تولید این میوه خشک یکی از فعالیت های بسیار پرطرفداری محسوب می شود که به وسیله بهترین تولید کننده آن در کشور به وسیله بهترین میوه های درجه یک و تحت شرایط استانداردی صورت می گیرد و سپس در اخیتار افراد قرار داده می شود.

همانطور که می دانید بدن برای تامین نیازهای خود به انواع ویتامین ها، به مصرف انواع میوه جات نیاز دارد. میوه ها منبع غنی از انواع مواد مقوی برای سلامت جسمانی هستند به همین دلیل مصرف روزانه آن ها در فصل های مختلف سال بسیار توصیه می شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای اینکه بتوان از خواص مفید میوه جات در تمامی سال های فصل استفاده کرد و همیشه آن ها را در دسترس داشت، انواع آن را به صورت خشک فرآوری می کنند. کیوی یکی از میوه هایی است که خشک شده آن طرفدار زیادی در بین افراد دارد. میوه خشک کیوی مرغوب را می توان در فروشگاه های معتبر عرضه کننده مواد خوراکی خشک خریداری کرد.

پخش مستقیم میوه خشک کیوی مرغوب فله

ارزش تغذیه ای میوه خشک کیوی مرغوب

ارزش تغذیه ای میوه خشک کیوی مرغوب

کیوی خشک شده دارای مزه نسبتا”ترشی است و مورد علاقه بسیاری از افراد است. کیوی خشک را با استفاده از دستگاهی به نام میوه خشک کن و یا بصورت خانگی خشک و نگهداری می کنند. کیوی خشک شده دارای خواص مفید همان کیوی است و مصرف آن در تمامی طول سال برای سلامت بسیار مفید خواهد بود. این میوه خشک حاوی مقدار زیادی فیبر است که برای بدن مفید است.

از مهم ترین خواص کیوی های خشک شده می توان به مواردی مانند:

  • بهبود سلامت پوست
  • بهبود سلامت چشم
  • کمک به کاهش وزن
  • ضد سرطان بودن
  • از بین برنده استرس

و بسیاری از خواص دیگر اشاره کرد. ضمن اینکه مزیت دیگر این میوه خشک شده، پایین بودن قند آن است و تمامی رده های سنی به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. پخش میوه خشک کیوی توسط نمایندگی های فروش برندهای تولید کننده محصولات خوراکی و غذایی انجام می شود.

تولید کننده میوه خشک کیوی مرغوب صادراتی

تولید کننده میوه خشک کیوی مرغوب صادراتی

همان طور که می دانید قیسی تبریز یکی از محصولات موردپسندی برای افراد برای استفاده در وعده های روزانه می باشد به گونه ای که این محصول علی رقم طعم بسیار لذیذ و بی نظیری که دارد دارای خواص و فواید بی شماری برای درمان و کاهش بیماری ها برای افراد می باشد و مصرف آن امری بسیار لذت بخش برای افراد است.

در گذشته برای تولید انواع میوه خشک بیشتر از روش های خانگی و سنتی استفاده می کردند اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا، کار خشک کردن انواع میوه ها را با دستگاه مخصوصی انجام می دهند که این کار را در اسرع وقت انجام می دهد. میوه های خشک تولید شده در ایران دارای مرغوبیت بسیار بالا و طعم های خوشمزه ای هستند به همین دلیل هر سال تقاضای زیادی از کشورهای دیگر برای صادرات این میوه ها دریافت می شود.

انواع کیوی ها و دیگر میوه های خشک صادراتی در بسته بندی وزنی متفاوت وارد بازارهای فروش بین المللی می شود تا تمامی خریداران بتوانند آن ها را بر حسب نیاز و توان مالی که دارند تهیه کنند. تولید میوه خشک مرغوب در کشور با دقت و حساسیت زیادی انجام می شود به همین دلیل است که میوه های خشک تولید ایران در بازارهای بین المللی، طرفداران زیادی دارند.

4

  1. با سلام و خسته نباشید همانطور که می دانید بدن برای تامین نیازهای خود به انواع ویتامین ها، به مصرف انواع میوه جات نیاز دارد. میوه ها منبع غنی از انواع مواد مقوی برای سلامت جسمانی هستند به همین دلیل مصرف روزانه آن ها در فصل های مختلف سال بسیار توصیه می شود. که امروزه خیلی خوشحالیم که با پیشرفت تکنولوزی میتوانیم از خشک شده میوه ها در فصول سرد سال استفاده کنیم

  2. محصولتون کیفیت خیلی خوبی داره، تصاویر هم گویای این مسئله است. فقط اگه درباره ی مواد اولیه هم توضیحاتی ذکر کنید خیلی عالی میشه.ممنونم از سایت خوبتون.

  3. سلام و درود مطالب بسیار جالب و مفیدی در این سایت خواندم و در ضمن با انجام خرید از این سایت محصولی با کیفیت و ارزان قیمت دریافت کردم. میتونم اطمینان بدم شما با خرید از این مجموعه ، کیفیت تضمین شده کالا را به طور قطع و یقین در اختیار خواهید داشت.

  4. خوب بود ولی من از کیوی هاش خوشم نیومد البته خیلی اهل کیوی هم نیستم شاید دلیلش اینه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما